Case studie - Oriflame
Transformacja sieci sprzedaży
Papierowe katalogi to unikatowe dziedzictwo firmy, które stanowi kręgosłup prezentacji oferty. Obecne czasy zmuszają jednak do transformacji cyfrowej i połączenie dziedzictwa z postępem technologicznym
Opis projektu
Opis projektu
Problem
Konsultanci korzystający z papierowych katalogów napotykali na wiele problemów z zarządzaniem sprzedażą (stock-outy, nieaktualna oferta, pomyłki we wpisywaniu zamówienia, brak czasu). Ponadto klienci postrzegali firmę jako mało nowoczesną w prezentacji oferty oraz w podejściu do klienta, przez co przegrywała z konkurencją.
Rozwiązanie
Zaprojektowanie obsługi klienta opartej o aplikację mobilną umożliwiającą połączenie papierowego katalogu z technologią AR. Dzięki temu konsultanci zyskali przewagę czasową, dużą wygodę w prezentacji oferty produktowej oraz dopasowanie koloru do preferencji klienta bez konieczności wykorzystania próbek kosmetyków. Ponadto wprowadzanie zamówień stało się bardzo proste a konsultanci na bieżąco znali aktualny stan oferty firmy.
Główne funkcjonalności
  • Virtual makeover tool
  • Prezentacja produktów
  • Zarządzenie kontem konsultanta
  • Zbieranie i przetwarzanie zamówienia
  • Informacje o stanie produktów
Kategoria
Digital Product & Service Design
Testimonials
Bogdan Nowakowski
Head of Development at GETIN BANK
Profesjonalny zespół znający się na rzeczy. Szybko weszli w nasz kod i wykonali jego modyfikacje zgodnie z oczekiwaniami. OneApp cechuje zaangażowanie, elastyczność i biznesowe podejście do powierzonych projektów.
Warszawa
ul. Wałbrzyska 11, 02-739
Warszawa
ul. Marszałkowska 126/134, 00-008
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.