Case studie - Bukovina
Bajkovina
Zbudowanie nowego modelu biznesowego dla parku rozrywki opartego o interaktywne lustra, technologię obsługi gości hotelu oraz parku wodnego.
Opis projektu
Opis projektu
Problem
Proces obsługi gości został zaprojektowany w sposób bardzo standardowy uniemożliwiający pełne korzystanie ze wszystkich walorów ośrodka. W szczególności zarządzanie ruchem gości, sprzedażą produktów ze sklepów umieszczonych w ośrodku.
Rozwiązanie
Zwiększenie poziomu NPS oraz przychodów ze sprzedaży był możliwy poprzez zaprojektowanie i zbudowanie prostego narzędzia umożliwiającego interaktywny proces rezerwacji oraz zarządzania własnym pobytem w resorcie.
Główne funkcjonalności
  • Rezerwacja pobytu
  • Zarządzanie atrakcjami podczas pobytu
  • Zarządzanie danymi zbieranymi podczas pobytu
  • Udział w programach partnerskich
  • Zakup usług po obniżonych cenach
Kategoria
Digital Product & Service Design
Testimonials
Bogdan Nowakowski
Head of Development at GETIN BANK
Profesjonalny zespół znający się na rzeczy. Szybko weszli w nasz kod i wykonali jego modyfikacje zgodnie z oczekiwaniami. OneApp cechuje zaangażowanie, elastyczność i biznesowe podejście do powierzonych projektów.
Warszawa
ul. Wałbrzyska 11, 02-739
Warszawa
ul. Marszałkowska 126/134, 00-008
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.