CASE STUDIE - MEDICOVER
MEDICLUB
Poprowadzenie warsztatów kreatywnych, do zbudowania nowego programu
sprzedaży płatnych usług medycznych
Opis projektu
Opis projektu
Problem
Sprzedaż płatnych usług medycznych jest ograniczona do mieszkańców dużych miast, którzy najczęściej korzystają wyłącznie z opieki medycznej abonamentowej (kupionej przez pracodawcę)
Rozwiązanie
Warsztaty pozwoliły na wygenerowanie wielu pomysłów oraz nowatorskiego podejścia do programu sprzedaży płatnych usług medycznych m.in. poprzez ekonomię społecznościową.
Główne funkcjonalności
  • Sprzedaż płatnych usług medycznych
  • Rejestracja nowego usługodawcy
  • Zaplanowanie usługi
  • Informacje o dostępności usług
Kategoria
Digital Product & Service Design
Warszawa
ul. Wałbrzyska 11, 02-739
Warszawa
ul. Marszałkowska 126/134, 00-008
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.